Rower Maxim MC 1.6.7 28" fioletowy mat

rama 18" Nexus 7-bieg. 2019

Indeks katalogowy: KAT71312

  • Końcówka asortymentu
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 0,00 zł
1 999,00 zł -13% 1 749,00 zł / szt. 1 421,95 zł + 23% VAT

Opis

Nowy rower polskiej firmy Maxim model MC 1.6.7 na kole 28" z kolekcji na 2019 rok (wstępnie złożony).

Aby zachować gwarancję należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w dowolnym serwisie rowerowym. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy po wcześniejszym umówieniu termin (cena podana w ofercie w zakładce "zobacz także").
 

Specyfikacja:

  • sygnatura: KAT71312
  • model: MC 1.6.7
  • kolor: fioletowy mat
  • rama: Alloy / aluminium 6061
  • widelec: Spinner ODESA 700C
  • przerzutka przód: x
  • przerzutka tył: Internal hub / piasta wewnętrzna 7-s Nexus
  • manetki: Shimano Nexus 7-s
  • korby: Deta alloy 38T
  • pedały: Feimin FP-833
  • wkład suportu: Thun Boogie
  • łańcuch: KMC Z-410
  • wolnobieg / kaseta: x
  • hamulec przód: Passa alloy TX-117
  • hamulec tył: Shimano Nexus 7-s
  • dźwignie hamulca: Promax BL-82
  • piasta przód: Shimano Dynamo hub
  • piasta tył: Shimano Nexus 7-s
  • obręcze: Remerx Dragon
  • opony: 700 x 40C C-1446 CST
  • rozmiar koła: 28"
  • kierownica: JP-S235
  • wspornik kierownicy: Zoom alloy MTS-C331
  • chwyty: Herrmans Ergo
  • łożysko kierownicy: Passa alloy H171
  • siodło: Abi SO-1671S
  • wspornik siodła: Zoom SP-C372 amortyzowany
  • oświetlenie przód: Axa ECHO 15
  • oświetlenie tył: AXA SLIM STEADY (podtrzymanie postojowe)
  • bagażnik: Stalowy rurkowy
  • błotniki: SKS ESA-VARIO
  • podpórka: Atran Rex alu (solidna i bardzo stabilna)
  • rozmiary ram: 18"
  • ilość biegów: 7
  • waga: 18,6 kg
  • informacje dodatkowe: koszyk z wyściółką, osłona tylnego koła
     

 

PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:

CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.

Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.

Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
 

Praktyczne pomiary:

Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.

Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
 

WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:

  • 158 - 168 / 15” - 17” S
  • 168 - 178 / 17” - 19” M
  • 178 - 185 / 19” - 21” L
  • 185 - 193 / 21-22” XL

Informacje od producenta:

Jesteśmy rodzinną firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, od 2010 MEDANO, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.

Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym,  jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.

W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO

Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.

Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.

Zobacz także

Nie znaleziono produktów odpowiadających zadanym kryteriom

Koszty dostawy

Cechy

Zapytaj o produkt