Opona Kenda Nevegal 2 PRO 27,5x2,4
K1211 bezdętkowa 120tpi
Indeks katalogowy: KAT70614
- Dostępność: Brak
- Dostawa: od 9,99 zł (ORLEN Paczka - punkty i kioski)
Opis
Nowa opona rowerowa z firmy Kenda.
Nowe wcielenie klasycznego już modelu jakim jest Nevegal, który konsekwentnie przez lata zwyciężał w magazynie Mountain Bike Action.
Opona dętkowa i bezdętkowa, kompatybilna z płynami uszczelniającymi. Nowe wcielenie klasycznego już modelu jakim jest Nevegal, który konsekwentnie przez lata zwyciężał w magazynie Mountain Bike Action. Ostateczna wersja na wszystkie trasy, od mokrych po twarde warunki terenowe, powinna zadowolić każdego wszechstronnego rowerzystę.
Specyfikacja:
- Sygnatura: KAT70614
- Model: NEVEGAL 2 PRO K1211
- Przeznaczenie: ENDURO / ALL MOUNTAIN
- Typ opony: zwijana / kevlar / bezdętkowa i dętkowa
- Oplot: 120TPI
- Rozmiar (cale): 27,5 x 2,40
- Rozmiar ETRTO: 60-584 (650x60B)
- Ciśnienie: 30-50 PSI (2,0-3,5 BAR)
- Systemy: EN-DTC, ATC, TR
- Kolor: czarny
- Waga: 860 g (+/- 20 g)
Właściwości:
- Topowa opona KENDY typu TRAIL/ALL-MOUNTAIN
- Warunki: suche i mokre, kamienie, korzenie, szuter, błoto
- Ukośnie ścięte klocki minimalizują opory toczenia
- Ostro zakończone z drugiej strony skracają drogę hamowania
- Optymalne oczyszczanie się bieżnika z błota
- Bardzo dobra przyczepność w zakrętach i na stromych zjazdach
- Masywne klocki - spora żywotność bieżnika
- Opona kierunkowa na przód i tył
Technologie:
- EN-DTC-udoskonalona mieszanka dwóch rodzajów mieszanek gumy, w centralnej częsci twardsza (62A), na bokach bardziej miękka (55A)
- ATC-łączy w sobie dwie warstwy ochrony, na bokach SCT i w części środkowej K-Armour
- TR – pozwala na zastosowanie systemów bezdętkowych
Kenda jako jeden z pierwszych producentów opon otrzymała certyfikat Mavic-a UST (Universal System Tubeless). Najważniejszym plusem systemów bezdętkowych jest zmniejszenie oporów toczenia, jednocześnie zwiększając komfort i bezpieczeństwo. Opony bezdętkowe Kenda bardzo dobrze spełniają wszystkie wymagania stawiane oponom Tubeless, ciasno przylegają do obręczy i trzymają ciśnienie przez długi czas. W porównaniu do zestawu dętka+opona w systemie bezdętkowym stosuje się niższe ciśnienie o około 10-15%. Daje to większą przyczepność zwłaszcza w trudnym terenie, najlepiej jest to odczuwalne przy jeździe po korzeniach i kamieniach. Dodatkowym atutem jest niewielka różnica wagi w porównaniu z zestawem opona+dętka. W razie przebicia opony, powietrze schodzi wolniej niż przypadku użycia dętki z oponą, co daje czas na uzupełnienie płynu uszczelniającego. Naprawa jest bardzo prosta, przykleja się łatkę od wewnętrznej strony.
Koszty dostawy
Paczkomat InPost 24/7 : | od 11,49 zł |
Kurier DPD 24h : | od 14,99 zł |
DPD Pickup : | od 13,99 zł |
ORLEN Paczka - punkty i kioski : | od 9,99 zł |
ORLEN Paczka - automaty i stacje Orlen : | od 9,99 zł |