Rower Romet Rambler R9.1 SPECIAL 29 17"

M nieb. 2022 MTB górski 29-er niebiesko-biały

Indeks katalogowy: KAT75890

  • Dostępność: Brak
  • Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
2 149,00 zł -37% 1 349,00 zł brutto / szt. 1 096,75 zł netto + 23% VAT / szt.
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 1 399,00 zł / szt. -4%

Opis

Rower górski MTB marki Romet model Rambler R9.1 SPECIAL z kolekcji na 2022 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).


Aby zachować gwarancję i dożywotnią gwarancję na ramę należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w autoryzowanym serwisie Romet lub w dowolnym, pod warunkiem, że w miejscowości dostarczenia towaru nie ma takiego serwisu. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy po wcześniejszym umówieniu termin (cena podana w ofercie w zakładce "zobacz także"). Kolejny przegląd gwarancyjny należy wykonać do 200km lub 2-ch miesięcy od daty odbioru skręconego roweru. Ostatni do roku od daty zakupu.

 

 

SPECYFIKACJA:

  • Sygnatura: KAT75890
  • Kod produktu: 22L29731
  • Kolor: niebiesko-biały
  • Koła, rama 29" / alu 6061
  • Rozmiar 17" = M
  • Widelec teleskopowy 29” Disc czarny mat
  • Amortyzator tył —
  • Napęd 21 biegów
  • Manetki przód Shimano ST-EF41 3 speed
  • Manetki tył Shimano ST-EF41 7 speed
  • Przerzutka przód Shimano Tourney TY300
  • Przerzutka tył Shimano Tourney TY300D
  • Mechanizm korbowy Shimano FCTY-301 42/34/24T 170 mm
  • Hamulec przód mechaniczny tarczowy JAK-5 czarny LANXI
  • Hamulec tył mechaniczny tarczowy JAK-5 czarny LANXI
  • Tarcza hamulcowa przód 160 mm
  • Tarcza hamulcowa tył 160 mm
  • Opony 29×2,1
  • Obręcze aluminiowe dwukomorowe
  • Piasta przód aluminiowa czarna
  • Piasta tył aluminiowa czarna
  • Kaseta/wolnobieg Shimano TZ500-7 14-28T 7 speed
  • Kierownica Romet aluminiowa 680 mm 15` FOV
  • Mostek kierownicy Romet aluminiowy 90 mm
  • Sztyca Romet aluminiowa 31,6 mm 350 mm
  • Siodło Vader
  • Pedały FP-804
  • Lampa przód —
  • Lampa tył —
  • Waga 16,1 kg
  • Dodatkowo w zestawie: odblaski, dzwonek

 

ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:

 

29 cali to powiększona średnica kół w rowerach górskich, pozwalająca na łatwiejsze przetaczanie się przez przeszkody w porównaniu z tradycyjnymi 26 calami.

W procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, by uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.

Lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.

Tradycyjny zacisk QR-RW mocujący koło obsługiwany jest za pomocą wygodnej dźwigni.

Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów hydraulicznych pozwala na ich ochronę przed warunkami zewnętrznymi i umożliwia tworzenie czystych linii rowerów.

 

PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:

 

Rowery 29-er  czyli rowery do zadań specjalnych. Odpowiednio grubsze koła zapewniają większą stabilność oraz przyczepność nawet w czasie wycieczek po wyjątkowo trudnym terenie. Przełożą się one na płynność jazdy i zapewnią amortyzację, na jaką próżno liczyć w przypadku kół o klasycznej średnicy 26 cali. Komfort zapewni większa powierzchnia styku opony z podłożem oraz zdecydowanie mniejszy kąt natarcia względem mijanych na drodze przeszkód. Tym samym pokonamy każdy, nawet najcięższy teren, bez konieczności wkładania w to nadmiernie dużego wysiłku.

Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.

Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.

 

PRAKTYCZNE POMIARY:

Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości. Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.

 

WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:

  • 158 - 168 / 15” - 16” S
  • 168 - 178 / 17” - 18” M
  • 178 - 185 / 19” - 20” L
  • 185 - 193 / 21” - 22” XL

Koszty dostawy

Kurier DPD 24h : od 14,99 zł

Cechy

Atrybuty kluczowe
Gwarancja:
Stan:
Producent:
Płeć:
Kolor:
Rowery
Amortyzacja:
Materiał ramy:
Ilość biegów:
Korba:
Rodzaj hamulca:
Rodzaj przerzutki:
Rok produkcji:
Rozmiar koła (cale):
Rozmiar ramy (cale/cm):
Wzrost - MTB:

Zapytaj o produkt