Rower Romet Wagant 28 L 21" czarny 2022 21-bieg Shimano

trekkingowy czarno-żółto-złoty

Indeks katalogowy: KAT76123

  • Dostępność: Brak
  • Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
1 799,00 zł -22% 1 399,00 zł brutto / szt. 1 137,40 zł netto + 23% VAT / szt.
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 1 449,00 zł / szt. -3%

Opis

Rower trekkingowy marki Romet model Wagant z kolekcji na 2022 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).

 

Romet Wagant to kolejna odsłona klasycznej pozycji w ofercie polskiego producenta. Odświeżona konstrukcja oraz dopracowany wygląd sprawiają, że ma on szansę ponownie podbić serca polskich rowerzystów.

Romet Wagant to podstawowy model z męskiej kolekcji rowerów trekkingowych. Bardzo dobrze sprawdza się na asfaltowych drogach, jak również radzi sobie na mniej równych nawierzchniach, kiedy zboczymy z trasy, aby np. podziwiać widoki. W każdej chwili możesz go bezpiecznie odstawić, do czego posłuży zamontowana podpórka. Kiedy zaskoczy Cię zła pogoda, przed błotem ochronią Cię dwa pełne błotniki, natomiast oświetlenie – przednie i tylne, to podstawa bezpiecznego podróżowania.

 

Na bagażniku przewieziesz drobne pakunki, a fani trekkingu chętnie wykorzystają go do zamontowania dodatkowych sakw. Jeżeli wyjeżdżasz na dłużej, miejsce na ubrania, jedzenie czy nawet namiot będzie Ci z pewnością potrzebne. Bez kłopotów zamontujesz też torbę na kierownicy czy ramie, abyś w każdej chwili miał dostęp do najpotrzebniejszych przedmiotów, np. telefonu czy mapy.

Konstrukcja roweru opiera się na lekkiej, aluminiowej ramie, która powstała w procesie hydrofromowania. Przekłada się to na dużą wytrzymałość konstrukcji i ciekawszy design. Amortyzowany widelec zwiększa wygodę podczas pedałowania po nierównym terenie, a za regulację prędkości odpowiadają hamulce V-Brake.

W kwestii napędu użytkownicy mogą liczyć na konfigurację dobrze odpowiadającą rowerom trekkingowym, czyli 3x7 złożone z przedniej przerzutki Tourney oraz tylnej Altus. Całość działa płynnie, a zakres przełożeń odpowiada trasom o różnym profilu.

 

Specyfikacja:

  • Rama: alu 6061
  • Koła: 28"
  • Widelec/amortyzator przedni: amortyzowany
  • Mechanizm korbowy: Shimano FC-TY301 48/38/28T 170 mm
  • Manetki: Shimano ST-EF41 3 speed / Shimano ST-EF41 7 speed
  • Przerzutka przednia: Shimano FD-TY510
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M310
  • Kaseta/wolnobieg: wolnobieg 14-28T 7 speed
  • Hamulce: V-brake Alhonga HJ-811AD7 aluminiowy
  • Piasty: JoyTech JY-433 stalowaJoy / Tech JY-434 stalowa"""
  • Obręcze/zestaw kół: aluminiowe dwukomorowe
  • Opony: 700×35C
  • Wspornik kierownicy: aluminiowy regulowany MTS-C297 90 mm
  • Kierownica: stalowa 610 mm
  • Wspornik siodła: aluminiowa 27,2 mm 300 mm
  • Siodło: Selle Royal
  • Pedały: FP-804
  • Waga: 17,0 kg
  • Dodatkowo w zestawie: dzwonek, odblaski, błotniki, bagażnik + gumy mocujące bagaż, podpórka

 

Przydatne informacje przy doborze roweru:

  • TREKKING – to grupa rowerów przeznaczonych na wycieczki rowerowe. Wszyscy, którzy preferują przyjemną i relaksującą turystykę rowerową powinni wybrać jeden z modeli należących właśnie do tej grupy. Rowery trekkingowe posiadają wszystkie najważniejsze cechy rowerów z grupy CROSSWAY. Większe i smuklejsze koła o powiększonej średnicy zewnętrznej opony łatwiej pokonują nierówności. Delikatniejszy profil bieżnika zmniejsza opór podczas jazdy. Konstrukcja umożliwiająca wyprostowaną sylwetkę i bogate wyposażenie zapewniające komfort podczas długiej wycieczki.
  • Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
  • Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.

Praktyczne pomiary:

Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.

Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.

Wzrost [cm] / rozmiar ramy [cale]:

  • 158 - 168 / 17” - 18” S
  • 168 - 178 / 19” - 20” M
  • 178 - 185 / 21” - 22” L
  • 185 - 193 / 23” XL

Koszty dostawy

Kurier DPD 24h : od 14,99 zł

Cechy

Atrybuty kluczowe
Gwarancja:
Stan:
Producent:
Płeć:
Kolor:
Rowery
Amortyzacja:
Materiał ramy:
Ilość biegów:
Korba:
Rodzaj hamulca:
Rodzaj przerzutki:
Rok produkcji:
Rozmiar koła (cale):
Rozmiar ramy (cale/cm):
Wzrost - trekkin:

Zapytaj o produkt