Rower Romet Huragan 2 28 M 50cm czar-lim

2021 czarno-limonkowy

Indeks katalogowy: KAT75494

  • Dostępność: Brak
  • Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
3 449,00 zł -19% 2 799,00 zł brutto / szt. 2 275,61 zł netto + 23% VAT / szt.
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 3 449,00 zł / szt. -19%

Opis

Rower szosowy marki Romet model Huragan 2 z kolekcji na 2021 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).


Aby zachować gwarancję i dożywotnią gwarancję na ramę należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w autoryzowanym serwisie Romet lub w dowolnym, pod warunkiem, że w miejscowości dostarczenia towaru nie ma takiego serwisu. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy po wcześniejszym umówieniu termin (cena podana w ofercie w zakładce "zobacz także"). Kolejny przegląd gwarancyjny należy wykonać do 200km lub 2-ch miesięcy od daty odbioru skręconego roweru. Ostatni do roku od daty zakupu.

 

SPECYFIKACJA:

  • kod produktu: 2128245
  • kolor: czarno-limonkowy
  • koła: 28"
  • rama: alu 6061 X-lite
  • rozmiar ramy: 50cm = M
  • widelec: Full Carbon Tapered
  • napęd: 16 biegów
  • manetki przód: Shimano Claris ST-R2000 2 speed
  • manetki tył: Shimano Claris ST-R2000 8 speed
  • przerzutka przód: Shimano Claris FD-R2000
  • przerzutka tył: Shimano Claris RD-R2000
  • mechanizm korbowy: Shimano Claris R2000 50/34T 165/170 mm
  • hamulec przód: Promax RC-481 aluminiowy
  • hamulec tył:  Promax RC-481 aluminiowy
  • opony: Michelin Dynamic Sport 700×23C
  • obręcze: Ryde DP16
  • piasta przód: JoyTech JY-A171DSE aluminiowa
  • piasta tył: JoyTech JY-A192DSE aluminiowa
  • kaseta / wolnobieg: Shimano CS-HG51 11-28T 8 speed
  • kierownica: Romet aluminiowa 420 mm
  • sztyca: Romet aluminiowa 27,2 mm 300/350/400 mm
  • mostek kierownicy: Romet aluminiowy 90/100/110 mm
  • siodło: Romet Road
  • pedały: FP-971 aluminiowe
  • waga: 9,8 kg

 

ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:

 

 - W procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, by uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.
 - Lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.

 

PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:

 

Szosa – nazywana potocznie kolarzówką lub szosówką. To rower przeznaczony głównie do szybkiej jazdy po drogach utwardzonych (asfaltowych) i w miarę prostych. Rama jak i widelec przedni są sztywne (nie posiada żadnych amortyzatorów). Rama ma zazwyczaj klasyczną geometrię – długą rurę główną, mocno nachyloną rurę podsiodłową i krótką główkę, co sprawia, że rower jest stosunkowo długi. Siodełko zazwyczaj położone jest wyżej niż kierownica to wymusza u rowerzysty postawę poziomą – sprinterską. Szosówka wyposażona jest w charakterystyczną kierownicę – tzw. baranek, skierowaną ku dołowi.

Dobór ramy roweru szosowego jest sprawą wybitnie zindywidualizowaną. Można się spotkać z opinią, że dobrze dobrana rama szosówki jest ważniejsza od materiału z jakiego ją wykonano. Trudno się temu dziwić. Szosówka wymusza stałą, silnie pochylona pozycję - wynika ona z geometrii ramy roweru oraz doboru mostka oraz sztycy. Te 3 elementy zestawione razem powodują taką, a nie inną, pozycję rowerzysty, zatem ich zgranie jest najistotniejsze przy składaniu tego typu roweru i ma znaczący wpływ na komfort jazdy.

Przykład: jeżeli źle dobierzesz długość mostka kierownicy, skazany zostaniesz na męczącą i niedostosowaną do Twoich możliwości fizycznych pozycję. Wyjściem będzie zmiana mostka na dobrany prawidłowo do Twoich predyspozycji.

Dlatego dobierając ramę, mostek, sztycę - należy brać pod uwagę nie tylko długość nogi, ale także indywidualne możliwości fizyczne wynikające z budowy ciała, jego giętkości, wytrzymałości na nietypową, pochyloną pozycję jazdy. Łatwo zrozumieć, że np. długość mostka kierownicy wpływa bezpośrednio na mniej lub bardziej pochyloną pozycję użytkownika (mniej lub bardziej musimy "wyciągnąć się" do przodu).

 

PRAKTYCZNE POMIARY:

 

Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości. Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.

 

  • Rozmiar dla ram klasycznych = Odległość "Krok - Podłoga" x 0.67
  • Rozmiar dla ram opadających = Odległość "Krok - Podłoga" x 0.58

Zobacz także

Akcesoria

Koszty dostawy

Kurier DPD 24h : od 14,99 zł

Cechy

Atrybuty kluczowe
Gwarancja:
Stan:
Producent:
Płeć:
Kolor:
Rowery
Amortyzacja:
Materiał ramy:
Ilość biegów:
Korba:
Rodzaj hamulca:
Rodzaj przerzutki:
Rok produkcji:
Rozmiar koła (cale):
Rozmiar ramy (cale/cm):

Zapytaj o produkt