Rower Maxim Battery 3 E-BIKE elektryczny biały
28", rama 18", pilot na kierownicy
Indeks katalogowy: KAT72654
- Dostępność: Brak
- Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
Opis
Nowy miejski elektryczny E-bike rower polskiej firmy Maxim model Battery 3-biegowy, model z kolekcji na 2020 rok (wstępnie złożony).
Specyfikacja:
- model: Battery 3
- kolor ramy: biały
- ilość biegów: 3
- rozmiar koła: 28"
- rozmiary ramy: 18"
- wyświetlacz: diodowy (pilot na kierownicy)
- bateria elektryczna w ramie!
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Hi-ten
- silnik: Zasada 250 W 36 V
- motorkontroler: Zasada V 2
- akumulator: Wamtechnik 10,4 Ah, 374 Wh
- przerzutka przód: x
- przerzutka tył: Internal hub / piasta wewnętrzna 3-s Nexus
- manetki: Shimano Nexus 3
- korby: Deta alloy 38T
- pedały: Wellgo LU-C35
- wkład suportu: BAFANG E-BIKE
- łańcuch: KMC Z-410
- wolnobieg / kaseta: x
- hamulec przód: Promax alloy TX-117
- hamulec tył: Shimano Nexus 3-s
- dźwignie hamulca: Promax BL-82
- piasta przód: Silnik Zasada 250W 36V
- piasta tył: Shimano Nexus 3
- obręcze: MACH1 ER-10
- opony: CST C-1880 X-PEDIUM SAFE 3mm 32TPI (antyprzebiciowe)
- kierownica: JP-A235
- wspornik kierownicy: Tranz-X JD-ST 17-2
- chwyty: Herrmans Ergo
- łożysko kierownicy: Neco H128
- siodło: BASSANO Volare XL
- wspornik siodła: Zoom SP-C372 amortyzowany
- oświetlenie przód: Axa Echo 15
- oświetlenie tył: Herrmans H-TRACK
- bagażnik: 28 ATRAN ULTIMA
- błotniki: SKS ESA-VARIO
- podpórka: ATRAN REX
- waga: 20,4 kg
Rower jest zgodny ze wszelkimi normami UE, dzięki czemu nie wymagane jest prawo jazdy, nie podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu OC oraz nie podlega obowiązku rejestracji pojazdów.
Rower elektryczny, znany również jako e-rower lub e-bike, to szlagier sprzedażowy ostatnich lat w krajach Europy Zachodniej. Idea takiego roweru pojawiła się w branży kilkadziesiąt lat temu, a od kilkunastu lat trwają intensywne prace projektowo-wdrożeniowe nad tym produktem. Firma ZASADA Bikes zainteresowała się rowerem elektrycznym po raz pierwszy w 2003 roku. Od tego czasu prowadzone były systematyczne doświadczenia oraz testy nad poszczególnymi elementami wspomagającego napędu elektrycznego, tj. silnikiem, sterownikiem, baterią i wyświetlaczem. W ciągu tych lat zmieniały się techniki i technologie, dostępne stawały się coraz nowocześniejsze rozwiązania. W 2011 roku firma Zasada rozpoczęła seryjną produkcję e-rowerów według własnego autorskiego projektu zrealizowanego we współpracy z Instytutem Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej. Rowery elektryczne firmy Zasada zostały przebadane na zgodność z normą EN15194 przez wyspecjalizowane laboratorium. Na dwa wiodące rozwiązania stosowane w e-bikach otrzymali certyfikaty: pierwszy na e-rower z baterią litowo-jonową umieszczoną na bagażniku i drugi na rower elektryczny z baterią w ramie.
Rowery elektryczne Zasada systematycznie zdobywają nie tylko krajowy rynek rowerowy, ale również wymagające rynki Europy Zachodniej, jak: Niemcy, Holandia, Dania, Finlandia, Szwecja. Nowością w ofercie jest rower elektryczny z napędem STEPS firmy Shimano, który wyprodukowali jako pierwsi w Polsce. Mimo stosunkowo wysokiej ceny cieszy się on dużym zainteresowaniem.
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
- Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
- Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
- Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 17” - 18” S
- 168 - 178 / 19” - 20” M
- 178 - 185 / 21” - 22” L
- 185 - 193 / 23” XL
Informacje od producenta:
Od ponad 20 lat w rodzinnym gronie zajmujemy się projektowaniem oraz produkcją rowerów i kół rowerowych. Nasi odbiorcy wiedzą, że stawiamy zawsze na jakość, nie na ilość. Stąd wzięło się zaufanie, którym obdarzają nas i nasze produkty.
Od wielu lat produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wspierają pracownicy naukowi z Instytutu Mechatroniki Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego producenta.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i projektanci dobierają z niezwykłą starannością, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się jakością ich wykonania.
Nasze rowery chwalone są za to, że niezawodnie służą ich użytkownikom, nie przysparzając pracy serwisantom. Charakteryzują się dbałością o bezpieczeństwo co potwierdza zgodność wykonania z normami ISO. Cieszą oko, a przy tym niejeden z nich był wiernym towarzyszem dalekich podróży.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich (Skandynawia, Europa Zachodnia). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.
Zobacz także
Akcesoria
Przygotowanie roweru do jazdy
KAT68443
Koszty dostawy
Kurier DPD 24h : | od 14,99 zł |