Rower Maxim Battery 3 elektryczny granat

28", rama 18", E-BIKE pilot na kierownicy - granatowy

Indeks katalogowy: KAT72970

  • Dostępność: Brak
  • Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
4 899,00 zł -5% 4 649,00 zł brutto / szt. 3 779,67 zł netto + 23% VAT / szt.
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 4 899,00 zł / szt. -5%

Opis

Nowy miejski elektryczny E-bike rower polskiej firmy Maxim model Battery 3-biegowy, model z kolekcji na 2020 rok zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).

Aby zachować gwarancję należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w serwisie rowerowym. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy po wcześniejszym umówieniu termin (cena podana w ofercie w zakładce "zobacz także").

 

Specyfikacja:

  • sygnatura: KAT72970
  • model: Battery 3
  • kolor ramy: granatowy
  • ilość biegów: 3
  • rozmiar koła: 28"
  • rozmiary ramy: 18"
  • wyświetlacz: diodowy (pilot na kierownicy)
  • bateria elektryczna w ramie!
  • rama: Alloy / aluminium 6061
  • widelec: Hi-ten
  • silnik: Zasada 250 W 36 V
  • motorkontroler: Zasada V 2
  • akumulator: Wamtechnik 10,4 Ah, 374 Wh
  • przerzutka przód: x
  • przerzutka tył: Internal hub / piasta wewnętrzna 3-s Nexus
  • manetki: Shimano Nexus 3
  • korby: Deta alloy 38T
  • pedały: Wellgo LU-C35
  • wkład suportu: BAFANG E-BIKE
  • łańcuch: KMC Z-410
  • wolnobieg / kaseta: x
  • hamulec przód: Promax alloy TX-117
  • hamulec tył: Shimano Nexus 3-s
  • dźwignie hamulca: Promax BL-82
  • piasta przód: Silnik Zasada 250W 36V
  • piasta tył: Shimano Nexus 3
  • obręcze: MACH1 ER-10
  • opony: CST C-1880 X-PEDIUM SAFE 3mm 32TPI (antyprzebiciowe)
  • kierownica: JP-A235
  • wspornik kierownicy: Tranz-X JD-ST 17-2
  • chwyty: Herrmans Ergo
  • łożysko kierownicy: Neco H128
  • siodło: BASSANO Volare XL
  • wspornik siodła: Zoom SP-C372 amortyzowany
  • oświetlenie przód: Axa Echo 15
  • oświetlenie tył: Herrmans H-TRACK
  • bagażnik: 28 ATRAN ULTIMA
  • błotniki: SKS ESA-VARIO
  • podpórka: ATRAN REX
  • waga: 20,4 kg

 

Oferta dotyczy wersji w kolorystyce na zdjęciu głównym (granatowy) lecz w wersji poniżej (3-biegowej):

Rower jest zgodny ze wszelkimi normami UE, dzięki czemu nie wymagane jest prawo jazdy, nie podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu OC oraz nie podlega obowiązku rejestracji pojazdów.

Rower elektryczny, znany również jako e-rower lub e-bike, to szlagier sprzedażowy ostatnich lat w krajach Europy Zachodniej. Idea takiego roweru pojawiła się w branży kilkadziesiąt lat temu, a od kilkunastu lat trwają intensywne prace projektowo-wdrożeniowe nad tym produktem. Firma ZASADA Bikes zainteresowała się rowerem elektrycznym po raz pierwszy w 2003 roku. Od tego czasu prowadzone były systematyczne doświadczenia oraz testy nad poszczególnymi elementami wspomagającego napędu elektrycznego, tj. silnikiem, sterownikiem, baterią i wyświetlaczem. W ciągu tych lat zmieniały się techniki i technologie, dostępne stawały się coraz nowocześniejsze rozwiązania. W 2011 roku firma Zasada rozpoczęła seryjną produkcję e-rowerów według własnego autorskiego projektu zrealizowanego we współpracy z Instytutem Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej. Rowery elektryczne firmy Zasada zostały przebadane na zgodność z normą EN15194 przez wyspecjalizowane laboratorium. Na dwa wiodące rozwiązania stosowane w e-bikach otrzymali certyfikaty: pierwszy na e-rower z baterią litowo-jonową umieszczoną na bagażniku i drugi na rower elektryczny z baterią w ramie.

Rowery elektryczne Zasada systematycznie zdobywają nie tylko krajowy rynek rowerowy, ale również wymagające rynki Europy Zachodniej, jak: Niemcy, Holandia, Dania, Finlandia, Szwecja. Nowością w ofercie jest rower elektryczny z napędem STEPS firmy Shimano, który wyprodukowali jako pierwsi w Polsce. Mimo stosunkowo wysokiej ceny cieszy się on dużym zainteresowaniem.

PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:

CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.

 

Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.

Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.

 

PRAKTYCZNE POMIARY:

  • Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
  • Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
  • Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.

WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:

  • 158 - 168 / 17” - 18” S
  • 168 - 178 / 19” - 20” M
  • 178 - 185 / 21” - 22” L
  • 185 - 193 / 23” XL

Informacje od producenta:

Od ponad 20 lat w rodzinnym gronie zajmujemy się projektowaniem oraz produkcją rowerów i kół rowerowych. Nasi odbiorcy wiedzą, że stawiamy zawsze na jakość, nie na ilość. Stąd wzięło się zaufanie, którym obdarzają nas i nasze produkty.

Od wielu lat produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wspierają pracownicy naukowi z Instytutu Mechatroniki Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego producenta.

Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i projektanci dobierają z niezwykłą starannością, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się jakością ich wykonania.

Nasze rowery chwalone są za to, że niezawodnie służą ich użytkownikom, nie przysparzając pracy serwisantom. Charakteryzują się  dbałością o bezpieczeństwo co potwierdza zgodność wykonania z normami ISO.  Cieszą oko, a przy tym niejeden z nich był wiernym towarzyszem dalekich podróży.

Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich (Skandynawia, Europa Zachodnia). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.

Zobacz także

Akcesoria

Produkty podobne

Koszty dostawy

Kurier DPD 24h : od 14,99 zł

Zapytaj o produkt