Rower Maxim Battery 3 elektryczny granat
28", rama 18", E-BIKE pilot na kierownicy - granatowy
Indeks katalogowy: KAT72970
- Dostępność: Brak
- Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
Opis
Nowy miejski elektryczny E-bike rower polskiej firmy Maxim model Battery 3-biegowy, model z kolekcji na 2020 rok zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).
Aby zachować gwarancję należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w serwisie rowerowym. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy po wcześniejszym umówieniu termin (cena podana w ofercie w zakładce "zobacz także").
Specyfikacja:
- sygnatura: KAT72970
- model: Battery 3
- kolor ramy: granatowy
- ilość biegów: 3
- rozmiar koła: 28"
- rozmiary ramy: 18"
- wyświetlacz: diodowy (pilot na kierownicy)
- bateria elektryczna w ramie!
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Hi-ten
- silnik: Zasada 250 W 36 V
- motorkontroler: Zasada V 2
- akumulator: Wamtechnik 10,4 Ah, 374 Wh
- przerzutka przód: x
- przerzutka tył: Internal hub / piasta wewnętrzna 3-s Nexus
- manetki: Shimano Nexus 3
- korby: Deta alloy 38T
- pedały: Wellgo LU-C35
- wkład suportu: BAFANG E-BIKE
- łańcuch: KMC Z-410
- wolnobieg / kaseta: x
- hamulec przód: Promax alloy TX-117
- hamulec tył: Shimano Nexus 3-s
- dźwignie hamulca: Promax BL-82
- piasta przód: Silnik Zasada 250W 36V
- piasta tył: Shimano Nexus 3
- obręcze: MACH1 ER-10
- opony: CST C-1880 X-PEDIUM SAFE 3mm 32TPI (antyprzebiciowe)
- kierownica: JP-A235
- wspornik kierownicy: Tranz-X JD-ST 17-2
- chwyty: Herrmans Ergo
- łożysko kierownicy: Neco H128
- siodło: BASSANO Volare XL
- wspornik siodła: Zoom SP-C372 amortyzowany
- oświetlenie przód: Axa Echo 15
- oświetlenie tył: Herrmans H-TRACK
- bagażnik: 28 ATRAN ULTIMA
- błotniki: SKS ESA-VARIO
- podpórka: ATRAN REX
- waga: 20,4 kg
Oferta dotyczy wersji w kolorystyce na zdjęciu głównym (granatowy) lecz w wersji poniżej (3-biegowej):
Rower jest zgodny ze wszelkimi normami UE, dzięki czemu nie wymagane jest prawo jazdy, nie podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu OC oraz nie podlega obowiązku rejestracji pojazdów.
Rower elektryczny, znany również jako e-rower lub e-bike, to szlagier sprzedażowy ostatnich lat w krajach Europy Zachodniej. Idea takiego roweru pojawiła się w branży kilkadziesiąt lat temu, a od kilkunastu lat trwają intensywne prace projektowo-wdrożeniowe nad tym produktem. Firma ZASADA Bikes zainteresowała się rowerem elektrycznym po raz pierwszy w 2003 roku. Od tego czasu prowadzone były systematyczne doświadczenia oraz testy nad poszczególnymi elementami wspomagającego napędu elektrycznego, tj. silnikiem, sterownikiem, baterią i wyświetlaczem. W ciągu tych lat zmieniały się techniki i technologie, dostępne stawały się coraz nowocześniejsze rozwiązania. W 2011 roku firma Zasada rozpoczęła seryjną produkcję e-rowerów według własnego autorskiego projektu zrealizowanego we współpracy z Instytutem Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej. Rowery elektryczne firmy Zasada zostały przebadane na zgodność z normą EN15194 przez wyspecjalizowane laboratorium. Na dwa wiodące rozwiązania stosowane w e-bikach otrzymali certyfikaty: pierwszy na e-rower z baterią litowo-jonową umieszczoną na bagażniku i drugi na rower elektryczny z baterią w ramie.
Rowery elektryczne Zasada systematycznie zdobywają nie tylko krajowy rynek rowerowy, ale również wymagające rynki Europy Zachodniej, jak: Niemcy, Holandia, Dania, Finlandia, Szwecja. Nowością w ofercie jest rower elektryczny z napędem STEPS firmy Shimano, który wyprodukowali jako pierwsi w Polsce. Mimo stosunkowo wysokiej ceny cieszy się on dużym zainteresowaniem.
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
- Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
- Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
- Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 17” - 18” S
- 168 - 178 / 19” - 20” M
- 178 - 185 / 21” - 22” L
- 185 - 193 / 23” XL
Informacje od producenta:
Od ponad 20 lat w rodzinnym gronie zajmujemy się projektowaniem oraz produkcją rowerów i kół rowerowych. Nasi odbiorcy wiedzą, że stawiamy zawsze na jakość, nie na ilość. Stąd wzięło się zaufanie, którym obdarzają nas i nasze produkty.
Od wielu lat produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wspierają pracownicy naukowi z Instytutu Mechatroniki Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego producenta.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i projektanci dobierają z niezwykłą starannością, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się jakością ich wykonania.
Nasze rowery chwalone są za to, że niezawodnie służą ich użytkownikom, nie przysparzając pracy serwisantom. Charakteryzują się dbałością o bezpieczeństwo co potwierdza zgodność wykonania z normami ISO. Cieszą oko, a przy tym niejeden z nich był wiernym towarzyszem dalekich podróży.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich (Skandynawia, Europa Zachodnia). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.
Zobacz także
Akcesoria
Przygotowanie roweru do jazdy
KAT68443
Produkty podobne
Przygotowanie roweru do jazdy
KAT68443
Koszty dostawy
Kurier DPD 24h : | od 14,99 zł |