Rower Romet Rambler R9.1 SPECIAL 29 17"
M nieb. 2022 MTB górski 29-er niebiesko-biały
Indeks katalogowy: KAT75890
- Dostępność: Brak
- Dostawa: od 14,99 zł (Kurier DPD 24h)
- Gwarancja:
- Stan:
- Producent:
- Płeć:
- Kolor:
- Amortyzacja:
- Materiał ramy:
- Ilość biegów:
- Korba:
- Rodzaj hamulca:
- Rodzaj przerzutki:
- Rok produkcji:
- Rozmiar koła (cale):
- Rozmiar ramy (cale/cm):
- Wzrost - MTB:
Opis
Rower górski MTB marki Romet model Rambler R9.1 SPECIAL z kolekcji na 2022 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%). |
Aby zachować gwarancję i dożywotnią gwarancję na ramę należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w autoryzowanym serwisie Romet lub w dowolnym, pod warunkiem, że w miejscowości dostarczenia towaru nie ma takiego serwisu. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy po wcześniejszym umówieniu termin (cena podana w ofercie w zakładce "zobacz także"). Kolejny przegląd gwarancyjny należy wykonać do 200km lub 2-ch miesięcy od daty odbioru skręconego roweru. Ostatni do roku od daty zakupu.
SPECYFIKACJA:
- Sygnatura: KAT75890
- Kod produktu: 22L29731
- Kolor: niebiesko-biały
- Koła, rama 29" / alu 6061
- Rozmiar 17" = M
- Widelec teleskopowy 29” Disc czarny mat
- Amortyzator tył —
- Napęd 21 biegów
- Manetki przód Shimano ST-EF41 3 speed
- Manetki tył Shimano ST-EF41 7 speed
- Przerzutka przód Shimano Tourney TY300
- Przerzutka tył Shimano Tourney TY300D
- Mechanizm korbowy Shimano FCTY-301 42/34/24T 170 mm
- Hamulec przód mechaniczny tarczowy JAK-5 czarny LANXI
- Hamulec tył mechaniczny tarczowy JAK-5 czarny LANXI
- Tarcza hamulcowa przód 160 mm
- Tarcza hamulcowa tył 160 mm
- Opony 29×2,1
- Obręcze aluminiowe dwukomorowe
- Piasta przód aluminiowa czarna
- Piasta tył aluminiowa czarna
- Kaseta/wolnobieg Shimano TZ500-7 14-28T 7 speed
- Kierownica Romet aluminiowa 680 mm 15` FOV
- Mostek kierownicy Romet aluminiowy 90 mm
- Sztyca Romet aluminiowa 31,6 mm 350 mm
- Siodło Vader
- Pedały FP-804
- Lampa przód —
- Lampa tył —
- Waga 16,1 kg
- Dodatkowo w zestawie: odblaski, dzwonek
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:
29 cali to powiększona średnica kół w rowerach górskich, pozwalająca na łatwiejsze przetaczanie się przez przeszkody w porównaniu z tradycyjnymi 26 calami.
W procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, by uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.
Lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.
Tradycyjny zacisk QR-RW mocujący koło obsługiwany jest za pomocą wygodnej dźwigni.
Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów hydraulicznych pozwala na ich ochronę przed warunkami zewnętrznymi i umożliwia tworzenie czystych linii rowerów.
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
Rowery 29-er czyli rowery do zadań specjalnych. Odpowiednio grubsze koła zapewniają większą stabilność oraz przyczepność nawet w czasie wycieczek po wyjątkowo trudnym terenie. Przełożą się one na płynność jazdy i zapewnią amortyzację, na jaką próżno liczyć w przypadku kół o klasycznej średnicy 26 cali. Komfort zapewni większa powierzchnia styku opony z podłożem oraz zdecydowanie mniejszy kąt natarcia względem mijanych na drodze przeszkód. Tym samym pokonamy każdy, nawet najcięższy teren, bez konieczności wkładania w to nadmiernie dużego wysiłku.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości. Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 15” - 16” S
- 168 - 178 / 17” - 18” M
- 178 - 185 / 19” - 20” L
- 185 - 193 / 21” - 22” XL
Koszty dostawy
Kurier DPD 24h : | od 14,99 zł |
Cechy
Gwarancja: | |
Stan: | |
Producent: | |
Płeć: | |
Kolor: |
Amortyzacja: | |
Materiał ramy: | |
Ilość biegów: | |
Korba: | |
Rodzaj hamulca: | |
Rodzaj przerzutki: | |
Rok produkcji: | |
Rozmiar koła (cale): | |
Rozmiar ramy (cale/cm): | |
Wzrost - MTB: |